x
Honlapunk cookie-kat használ. Ha tovább használja honlapunkat,Ön hozzájárul a cookie-k használatához az ezzel kapcsolatos irányelvek alapján.
Termékek Menü
Hungarian hu
Ön itt jár: > >

Szavatosság

Szavatosság!

Vásárláskor Önt megilleti a szavatosság (2013.évi V.törvény a Polgári Törvénykönyvről, 6:157-178§).A lábbeli szavatossága azt jelenti,hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.A szavatosság ugyanakkor nem terjed ki a termék azon hibáira,amelyekre az eladó a vásáláskor felhívja a vevő figyelmét.

A szavatossági időtartam 2 év.Ez az időtartam két részre tagozódik.Az eladást követő első hat hónapban a törvény megfogalmazása szerint "fel kell tételezni",hogy a termékben az eladáskor már benne volt  ahiba,így ha ezzel az eladó nem ért egyet,neki kell bizonyítania,hogya meghibásodás később a vásárló valamely hibájából keletkezett.A hetedik hónaptól kezdve a kétéves tartam végéig,amennyibenaz eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával,a vásárlónak kell bizonyítania,hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg.Jogos reklamáció esteén az első lépcsőben a kijavítás és a kicserélés igényelhető.A vásárló a két lehetőség közül választhat.de az eladónak aránytalan többletköltséget okozó jog nem választható.A szavatossági jogok második lépcsője az árleszállítás vagy az elállás csak akkor lehet áttérni,ha a kijavítás vagy  akicserélést az eladó nem vállalja vagy azok nem valósíthatók meg.Az árleszállítás és az elállás között a vásárló választhat,de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti.Hogy mi minősül jelentéktelen hibának,az csak a konkrét hiba estén-határesetekben csak aszakértő vagy bírósági állásfoglalással dönthető el.

Nem képezi a jogos szavatossági reklamáció tárgyát a lábbeli:

-nem a rendeltetésszerű használatból vagy a helytelen ápolásból tárolásból eredő meghibásodása

-láb- és/vagy járássajátosság miatt bekövetkező idő előtti elhasználódása

-külső sérülésekből bekövetkező szándékos vagy akár véletlenszerű sérülése

-házilagos javítása

A reklamációt bejelenteni vagy Kapcsolat menüpont alatt található üzlet címén személyesen,telefonszámán vagy emailben lehet bejelenteni.A reklamációt "a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül" kell bejelenteni; ez az időtartam két hónapnál nem lehet hosszabb.A meghibásodott termék természetesen tovább nem használható.A fentebb említett két hónap csak a vevő különböző okok miatt akadályoztatása esetére vonatkozik.Amennyiben a vásárló a bejelentést elmulasztja,a közlés késedelméből eredő kárért felelős.

A vásárolt termék reklamációjakor,amennyiben a hiba okának megítélésében a vásárló ás az eladó között vita alakul ki,azt kötelező érvénnyel csak a bíróság döntheti el.Az illetékes bírósághoz a bizonyításra kötelezett félnek kell fordulnia.A felek további lehetőségként élhetnek az előzetes bizonyítás intézményével,vagy igénybe vehetik a fogyasztóvédelmi törvény által létrehozott,a kamarák mellett működtetett békéltető testületet.

Minden eladott cipőnk mellé szavatossági jegyet mellékelünk,amelyet a vásárlóknak átolvasásra ajánlunk.A szavatossági jogok tisztázása mellett hasznos tanácsok vannak benne a használatról.Kérjük minden vásárolt cipő mellé a számlával együtt megőrizni.

Termék szűkítés
Márka
Anyag
Szélesség
Termék összehasonlítás
Szűrő
Legújabb termékek
17.990 Ft 14.390 Ft (11.331 Ft + ÁFA)
Gyakran Ismételt Kérdések

1.Hol található az üzlet?

-Üzletünk pontos címe: CipőCentrum - ARA cipőbolt 1073 Budapest Erzsébet krt. 30, 4-6-os villamos Wesselényi utcai megállója,szemben a Madách színházzal. Nyitva tartás : H-P 10-18; SZ 10-13

2.Milyen elérhetőségeken tudok választ kapni a felmerülő kérdéseimre?

Elérhetőségeink a következők: telefon 0613228130 10-18 óra között tudjuk fogadni a hívást; mobil: 06306525394 9-19 óra között tudjuk fogadni a hívást. Email: erzsebetkrt30@gmail.com. Valamint az oldal jobb alsó sarkában található egy chat ablak.Ott látható,ha ONLINE elérhetőek vagyunk,akkor pillanatok alatt válaszolunk.Vagy a chat ablakon keresztül üzenetet is fogadunk,a megadott email címre választ küldünk.

3.A webshopban és az üzletben ugyanaz a választék?

-Igen, a termékek és a feltűntetett elérhető méretek üzletünkben is kaphatóak!

4.Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

- A házhoz szállítás INGYENES országon belül. Házhoz szállítás minimális értéke 10 000 ft.

5.Ha egy terméknél fel vannak tüntetve az elérhető méretek,kosárba tehető,akkor azok azonnal készleten vannak?

-Igen,akkor azok raktárkészleten vannak.Minden nap frissítjük az elérhető méretek listáját.Visszaigazoló emailt küldünk minden esetben. a megrendelésének státuszáról.

 

Blog
2017-06-17 11:20:00 CipőCentrum.hu
2016-06-14 14:08:52 CipőCentrum.hu
2016-02-29 16:51:00 CipőCentrum.hu
Facebook
Térkép

 

Névnapok

Ma 2018. július 19., Emília napja van.

Holnap Éliás, Illés napja lesz.

Aktuális időjárás